چرا کارا هاست را حرفه ای ها انتخاب میکنند

انتخاب یک سرویس دهنده میزبانی وب در ظاهر امر پیچده ای نیست، ابتدا در گوگل جستجو میکنید سپس هاست مورد نظر را خریداری میکنید. اما انتخاب به این شکل میتواند یک انتخاب هوشمند باشد ؟! ایا این رفتار یک متخصص حرفه ای است ؟!

پاسخ این سوال قطعا “خیر” است.

در ادامنه پارامتر های یک انتخاب حرفه ای را برسی میکنیم تا شما نیز با دید یک متخصص حرفه ای و با تجربه هاست مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برسی وضعیت پشتیبانی

 برای یک متخصص پشتیبانی فنی امری حیاتی میباشد زیرا در صورت بروز مشکل این واحد پشتیبانی فنی است که با تعامل در کنار شما مشکل را برسی و رفع مینماید. زمان پاسخ دهی در کارا هاست کمتر از یک ساعت بوده و واحد فنی کارا هاست متعهد است تا درخواست کاربران را در زیر یک ساعت برسی و رسیدگی نماید. اما سنجش سطح فنی کارشناسان پشتیبانی در زمان خرید سرویس امری سخت میباشد که این مورد نیز با اعتبار و سابقه ان شرکت قابل برسی میباشد. سابقه 15 ساله کاراهاست میتواند این نگرانی را برای شما مرتفع سازد.

برسی پیکربندی سرویس

یک متخصص حرفه ای توجه ویژه ای به پیکربندی زیر ساخت هاست خواهد داشت، که دلیل این توجه ارتباط مستقیم پیکربندی سرور با سرعت و پاسخ دهی وب سایت شماست. افزایش سرعت وب سایت میتواند باعث بهبود وضعیت سئو وبسات و رضایتمندی بازدید کننده کنندگان شود. پس برای حرفه ای انتخاب یک سرویس دهنده که توسط واحد فنی با تجربه مدیریت میشود بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. پس از سالها تجربه، برای کاراهاست ارائه خدمات با کیفیت یک مسئله مهم بوده و با اهمیت بسیار بالایی مسئله افزایش کیفیت دنبال میشود.

پیشنهادات ویژه

باید دانست هزینه بالا همیشه کیفیت را به همراه نخواهد داشت و سرویس باید با توجه به نیاز تهیه شود. استفاده از پیشنهادات ویژه و تخفیف های لحظه ای کارا هاست میتواند با کاهش هزینه موجد افزایش مالی شما باشد پس میتوانید با برسی بخش آفر های ویژه از تخفیف های فوق العاده بهره مند شوید.

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو