سوالات متداول

برای انتقال کافیست لینک دانلود مستقیم بکاپ را از طریق تیکت به واحد پشتیبانی ارائه نمایید تا انتقال بصورت رایگان انجام شود. راه کار بعدی اپلود فایل بکاپ در سرویس جدید شما در کاراهاست است که بکاپ توسط واحد فنی ریستور خواهد شد.

چرا که نه ! سیستم مدیریت محتوای مورد نظر شما در هاست تهیه شده نصب خواهد شد.

بله ! قابلیت ارسال ایمیل برای تمامی سرویس های میزبانی وب ما وجود دارد

برای دریافت مشاوره میتوانید با شماره ۲۳۰۸۷ تماس حاصل نمایید و یا سوالات مورد نظر خود را به واحد فروش و یا فنی از طریق تیکت ارسال نمایید.

در کاراهاست به تعداد دلخواه میتوانید دامنه با پسوندهای مختلف ثبت کنید اما توجه داشته باشید که حتما پسوندهای متداول که ممکن است زودتر توسط شخص دیگری ثبت شوند را ثبت کنید مثل پسوند های com , org , net , co , ir

خیر ، هیچ تغییری در ip و ایمیل ها ایجاد نمیشود و باعث بروز دان تایم هم نخواهد شد پس در این خصوص جای نگرانی نیست .

اگر شما دارای تخصص و دانش فنی بالا هستید میتوانید مدیریت سرور خود را به عهده بگیرید اما اگر تخصصی در این مورد ندارید میتوانید مدیریت سرور خود را به کارشناسان و متخصصان کاراهاست بسپارید .

در سرورهای اختصاصی منابع کاملا اختصاصی بوده پس طبیعتا از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

Secure Socket Layer یا همان SSL، یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تأمین امنیت و رمزگذاری ارتباط بین یک وب سرور و مرورگر اینترنت است . امروزه یکی از مهم ترین راه های جلب اعتماد کاربران نصب گواهینامه امنیتی ssl است . -

در صورتی که بر روی هاست های کاراهاست میزبانی می شوید پس از خرید SSL متخصصین امنیت کاراهاست این گواهی را بر روی هاست یا سرور شما نصب خواهند کرد و تمامی تغییرات دیگر را برای اجرایی شدن بدون مشکل سایتتان انجام خواهند داد. البته دسترسی نصب برای شما باز است .

سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی کامل است که در اختیار شما قرار داده میشود . در سرورهای مجازی تمامی سایت هایی که بر روی یک سرور هستند به ip سرور دسترسی دارند .

خیر ، مکان قرار گیری سرور به موارد این چنینی بی ربط می باشد؛ بسیاری از سایت های مطرح ایرانی در خارج از کشور میزبانی می شوند و هیچ محدودیتی برای درگاه بانکی و اینماد ندارند .

طبیعتا تفاوت آنها در امکانات و ویژگی هایی که دارند است ، مثلا بکاپ گیری در هاست های حرفه ای بصورت روزانه است ولی در هاست های اقتصادی بصورت هفتگی است _ و یا هاست های حرفه ای از منابع بیشتری برخوردار هستند .

سرور دارای منابع اختصاصی است و همچنین به لحاظ امنیت و سرعت پورت سرور از رتبه بالاتری برخوردار است . شما در سرور دسترسی های بیشتری دارید و میتوانید سرور خود را مدیریت کنید که در مورد هاست این مسائل نیست .

عموما برای وبسایت های اطلاع رسانی با حجم کم که بازید آنها به نسبت کم بوده و نیاز به منابع بالا ندارند .

بله ، ویندوز بودن سیستم عامل pc مانعی برای استفاده از هاست لینوکسی ایجاد نمیکند .

در سرورهای ابری از تکنولوژی پردازش ابری برای ایجاد سرور استفاده میشود که در این نوع میتوانید در هر زمان به میزان دلخواه منابع را افزایش دهیم .

سرورهای ابری به نسبت قدرتمندتر بوده و همچنین ارتقا منابع در سرورهای ابری با سهولت بیشتری است .

بهتر است ابتدا انتقال انجام شود و بعد درصورت دلخواه بیش از یک سال تمدید انجام شود .

در افرانت ، پارس آنلاین و آسیاتک و همچنین در پارس انلاین و برج میلاد میزبانی میشوند . و دیتا سنترهای اروپا هتزنر و او وی اچ نیز هستند .

بله ، اگر هاست و دامنه شما در شرکت دیگری بود فایل ssl از طریق تیکت برای شما ارسال خواهد شد .

بله ، دسترسی به کنترل پنل خدمت شما ارائه خواهد شد که شما را قادر میسازد تا سیستم عامل مورد نظر خود را نصب نمایید .

برای انتقال وبسایتتان به کاراهاست کافی است به واحد پشتیبانی فنی هاست و سرور جهت انتقال تیکت ارسال نمایید .

بله مانعی نیست میتوانید براحتی ssl نصب کنید .

بله این امکان بر روی سرورهای ابری کاراهاست فعال می باشد .

4 2
دیدگاه بگذارید
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.