12معیار انتخاب میزبانی وب و شرکت هاستینگ مناسب

1.قدمت و سوابق کاری

در ارتباط با شرکت های هاستینگ سوابق کاری و اعتبار بسیار موضوع مهمی است چرا که بعضا شرکت ها بعد از مدتی فعالیت به دلایل مختلف منحل میشوند و تمامی سرویس های آنها با اختلال جدی روبرو میشوند . پی بردن به قدمت یک شرکت این حس اطمینان را به شما خواهد داد که شرکت انتخابی شما تجربه و اعتبار کافی را برای ارائه خدمات دارد . کاراهاست دارای 21سال تجربه موفق در حوزه هاستینگ است و کار خود را از زمانی که هنوز در ایران فعالیت میزبانی وب رایج نشده بود شروع کرده است .

کاراهاست 21مین سالی است که در حوزه هاستینگ فعالیت میکند و دارای سوابق و اعتبار کاری بسیار بالایی است .

درباره فراکارانت

2.امنیت

در مسئله امنیت ، امنیت سرور و هاست شما فقط یک بخش قضیه است و سایت شما هم باید مشکلات امنیتی نداشته باشد و اگه از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، اپن کارت و … استفاده می کنید ، سعی کنید همیشه بروز باشد . ولی در انتخاب شرکت هاستینگ توجه داشته باشید به حتما دارای افراد متخصص امنیت باشند و روی سرورها کانفیگ امنیتی درستی انجام شود .

کاراهاست با بهترین کانفینگ امنیتی امنیت هاست شما را تضمین خواهد کرد .

اگر در کسب و کار اینترنتی خود به دنبال امنیت هستید همین حالا به کاراهاست بپیوندید .

3.آپتایم

آپتایم یا همان در دسترس بودن یکی از مهمترین دلایل برای خرید هاست و یا انتخاب یه هاستینگ معتبر است . اکثر شرکت های هاستینگ آپتایم خود را 99 اعلام میکنند چرا که دنیای اینترنت همیشه چالش هایی دارد که هیچ شرکتی نمیتواند آپتایم ۱۰۰ درصد را ضمانت کند ولی همیشه باید به دنبال شرکتی باشید که کمترین قطعی رو داشته باشد و اگه هم قطعی داشت، آیا SLA برای جبران خسارت وارده دارن ؟

آپتایم کاراهاست با قطعیت 99 درصد است و از این بابت به کاربران خود اطمینان خاطر میدهد .

4. سخت افزار مناسب

اکثر شرکت های هاستینگ با افزایش حجم مورد استفاده شما منابع ( (CPU_ RAM را افزایش نمیدهند به همین دلیل است که هاست 10 گیگابایت در دسته هاست های عادی و هاست های ویژه اختلاف قیمت چندانی ندارد . بنابراین باید توجه داشته باشید وقتی پردازش سایت شما و تعداد بیننده سایت شما افزایش پیدا میکند تنها با افزایش پلن نیاز مرتفع نخواهد شد ، لازم است حتما منابع هاست نیز افزایش پیدا کند .

کاراهاست جزء معدود شرکت هایی است که علاوه بر ارتقای پلن های هاست در صورت نیاز منابع هاست را نیز افزایش میدهد .

5.کنترل پنل

مورد دیگر که در انتخاب شرکت هاستینگ لازم است بررسی شود نوع کنترل پنلی است که بکارگرفته اند . از معتبرترین کنترل پنل ها میتوان به پلسک ، دایرکت ادمین و سی پنل اشاره کرد . برای سیستم عامل های لینوکسی از دایرکت ادمین و سی پنل ارائه شده و برای سیستم عامل ویندوزی پلسک ارائه شده است . پس اگر با شرکتی مواجه شدید که بجز این کنترل پنل ها استفاده میکردند بهتر است بیشتر تحقیق کنید .

کاراهاست ارائه دهنده ی کنترل پنل پلسک است که یکی از معتبرترین و کاربر پسند ترین کنترل پنل ها است .

همه چیز درمورد پلسک

6.سرعت

سرعت لود وبسایت یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت است که به مسائل و موارد مختلفی وابسته است . یعنی زیر ساخت بطوری طراحی شده باشد که از زمان جست و جوی آدرس سایت تا زمان کامل لود شدن آن حداقل زمان ممکن صرف شود این امر وابسته به مواردی مثل هارد SSD – پورت شبکه سرور و دیگر منابع مانند )رم – (CPU است که شرکت های هاستینگ معتبر بخوبی ارائه میدهند .

کاراهاست به خوبی زیرساختی را فراهم کرده تا کاربران در کمترین زمان ممکن بتوانند سایت خود را لود کنند.

 

اگر شماهم مثل کاراهاستی ها سرعت لودشدن سایت برایتان مهم است به ما بپیوندید.

7.پشتیبانی

یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت هاستینگ مناسب پشتیبانی 24ساعته آن است زیرا اینترنت نه خواب دارد نه تعطیلات پس خیلی مهم است کاربران به هنگام انتخاب شرکت هاستینگ به داشتن پشتیبانی توسط افراد متخصص درحوزه میزبانی وب لینوکس و ویندوز با روحیه مشتری مداری بالا توجه داشته باشند .

کاراهاست با همکاری تیم حرفه ای در حوزه میزبانی وب لینوکس و ویندوز ارائه دهنده پشتیبانی 24ساعت و 7 روزهفته میباشد.

اگر پشتبانی 24ساعته برای شما اهمیت بالایی دارد بهترین انتخاب کاراهاست است .

9.دانش فنی تیم ارائه کننده خدمات

موضوع مهم دیگر دانش فنی و توانایی علمی تیم ارائه کننده خدمات است چرا که همکاری با تیم حرفه ای و کاربلد به شما این اطمینان خاطر را میدهد که در تمام بخش های دریافت خدمات به لحاظ فنی به مشکل برنخواهید خورد .

کاراهاست با همکاری تیم حرفه ای بادانش فنی بسیار بالا در حوزه هاستینگ تضمین میکند که شما با خیال راحت تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد .

10.میزان نیاز سایت شما

خیلی مهم است که شما قبل از تهیه هاست و انتخاب شرکت هاستینگ میزان نیاز سایت خود را بصورت حدودی بررسی کنید بعنوان مثال چه حجم از فضا و پهنای باند نیاز دارید ؟ و یا قصد دارید چه تعداد ادان دامین بر روی هاستتان ارائه دهید ؟ و ….. از این قبیل نیازها که لازم است بررسی شود شرکت مدنظر ارائه دهنده ی انواع نیاز سایت شما باشد . البته فقط بازدید مهم نیست ، ممکنه است شما نیاز به دسترسی خاصی داشته باشید که روی هاست اشتراکی این دسترسی برای شما باز نمیشود ویا ممکن است سایت شما نیاز به فعال بودن موارد خاص داشته باشد در این صورت حتما قبل از خرید از ارائه این امکانات مطلع شوید . کاراهاست ارائه دهنده انواع میزبانی وب با توجه به میزان نیاز کاربران است .

11.گارانتی بازگشت وجه

اکثر شرکت هایی که از کیفیت خدمات خود اطمینان دارند برای آرامش خاطر کاربران تضمین بازگشت وجه درصورت ضعف در کیفیت را گارانتی ضمانت قرار داده اند .. اینکار حس اطمینان را به شما میدهد که اگر شرکت مدنظر بخوبی نیاز شمارا مرتفع نکرد میتوانید درخواست برگشت وجه داشته باشید .

کاراهاست به کاربران خود گارانتی کیفیت خدمات ارائه میدهد و این اطمینان ایجاد شده است که در کاراهاست نیاز به عودت وجه نخواهد بود .

12.حفظ مالکیت معنوی

مسئله بعد حفظ مالکیت معنوی و آرامش خاطر کاربران است که تنها در شرکت های معتبر هاستینگ به آن توجه میشود و شرکتهایی که با قیمت های پایینتر هستند معمولا توجه چندانی به حقوق کاربران ندارند و این موضوع میتواند ادامه همکاری را با مشکل مواجه کند .

یکی از اهداف کاراهاست حفظ مالکیت معنوی و مشتری مداری است که بشدت به آن پایبند است .

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو