خدمات گواهی نامه امنیتی SSL

SSL چیست؟

SSL مخفف عبارتSecured Socket Layer به معنای سوکت لایه امن که در شبکه‌ها با ایجاد کانال امن ارتباطی مبادله اطلاعات را به صورت رمزنگاری‌شده فراهم می‌آورد.
بدون وجود این لایه هر نوع اطلاعاتی در هنگام مبادله قابل شنود و دسترسی خواهد بود. مکانیزم ایجاد لایه امن بر پایه گواهی امنیتی و کلید اختصاصی است.
گواهی امنیتی بر روی سرور نصب می‌شود و سرور با ارسال کلید عمومی با بهره‌گیری از پروتکل‌های امن‌سازی کلید عمومی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سپس کاربر با استفاده از کلید عمومی اطلاعات ارسالی خود را رمزنگاری می‌کند.
اطلاعات رمزگذاری‌شده تنها می‌توانند توسط کلید اختصاصی که فقط در اختیار سرور است بازگشایی شوند

مشاهده و مقایسه همه پلن های گواهینامه امنیتی ssl
پلان ها
SSL QuickCommercial SSL (DV)
Commercial SSL Wildcard (DV)
Trusted SSL (OV)
Trusted SSL Wildcard (OV)
Certificate Extended Validation (EV)
صدور مجدد
الگوریتم ایمن
پشتیبانی از دامنه IR
Wild Card
__
_
__
هزینه سالانه
139,000 تومان
750,000 تومان
2,070,0000 تومان3,270,000 تومان6,450,000 تومان9,270,000 تومان
ثبت سفارشسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهیدسفارش دهید

ویژگی های خدمات گواهی نامه SSL کاراهاست

افزایش امنیت
ارتقا سئو
افزایش اعتماد
نصب رایگان

سوالات متداول

Secure Socket Layer یا همان SSL، یک تکنولوژی استاندارد و به ثبت رسیده برای تأمین امنیت و رمزگذاری ارتباط بین یک وب سرور و مرورگر اینترنت است . امروزه یکی از مهم ترین راه های جلب اعتماد کاربران نصب گواهینامه امنیتی ssl است . -

SSL (DV) _ SSL Quick _ SSL (OV) _ SSL Wildcard (DV) _ SSL Wildcard (OV) _ SSL(EV) _ SSL Quick

"با توجه به نوع وبسایت شما و میزان حساسیتی که به لحاظ امنیتی دارد انتخاب میشود . DV : در این نوع تنها بر اساس نام دامنه اعتبار سنجی انجام میشود و به بررسی صحت یا اعتبار سازمان یا صاحب دامنه پرداخته نمی شود . _ OV : این نوع گواهینامه علاوه بر تامین امنیت ، اعتبار یک کسب و کار و تجارت اینترنتی را تایید میکند بدیهی است سطح اعتبار بسیار بالاتری نسبت به گواهینامه SSL DV دارد. EV: به وب‌سايت‌هایی که از تراکنش‌های مالی بسیار بالایی برخوردار و نیازمند امنيت بالایی مي‌باشند توصیه میشود حتما از SSL EV استفاده کنید . برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله خرید ssl با رتبه گوگل چه ارتباطی دارد را درکاراهاست مطالعه کنید . "

در صورتی که بر روی هاست های کاراهاست میزبانی می شوید پس از خرید SSL متخصصین امنیت کاراهاست این گواهی را بر روی هاست یا سرور شما نصب خواهند کرد و تمامی تغییرات دیگر را برای اجرایی شدن بدون مشکل سایتتان انجام خواهند داد. البته دسترسی نصب برای شما باز است .

خیر ، برای نصب این گواهی بروی وبسایت خود نیاز به ip اختصاصی نیست .

بله ، گوگل رسما اعلام کرده یکی از مهم ترین موضوعات امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران است و این موضوع جزو اولین اولویت ها به حساب می آید بنابراین با توجه به اینکه امنیت و حریم خصوصی کاربران رابطه مستقیم با گواهینامه امنیتی ssl دارد قطعا داشتن این گواهی بر رتبه گوگل و سئو بی تاثیر نخواهد بود .

فقط یک دامنه اصلی. البته اگر از گواهی SSL نوع Wildcard استفاده کنید زیر دامنه های شما را نیز شامل خواهد شد و تمامی آنها به صورت HTTPS خواهند بود.

یکی از راهکارهای پیشنهادی ما برای ایجاد csr استفاده از سایت cservices.certum.pl/muc-customer/csr/generator است .

برای تهیه ssl درکاراهاست کافی است وارد market.karait.com شده و در قسمت گواهینامه امنیتی ، ssl مدنظر را به سبد خرید اضافه کنید . برای تهیه ssl میتوانید به اینجا مراجعه کنید .

بله ، اگر هاست و دامنه شما در شرکت دیگری بود فایل ssl از طریق تیکت برای شما ارسال خواهد شد .

  • امنیت بالا
  • نصب رایگان
  • پنل مدیریت
  • افزایش سئو
  • افزایش اعتماد کاربران
  • جلوگیری از فیشینگ
  • بدون نگرانی از تحریم
  • نمایندگی رسمی از صادرکننده های معتبر جهانی

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو