کردیت کارت ها همان کارت های اعتباری هستند و یک نوع روش پرداختی محسوب می‌شوند. استفاده از این کارت های اعتباری در جهان رایج است و مردم از آن برای تبادل های مالی خود استفاده می‌کنند و این نوع خدمات تقریبا در تمام جهان پذیرفته شده است. شاید تعحب کنید اگر بدانید که ایرانی ها هم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند و تبادلات مالی بین المللی داشته باشند! در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

دلیل استفاده از کردیت کارت چیست؟

همان‌طور که قبل تر به آن اشاره کردیم، کردیت کارت ها به طور کلی توسط دو شرکت ویزا(Visa) و مستر(Mastercard) پشتیبانی و ارائه می‌شوند، و  پذیرفته شده ترین روش پرداخت در دنیا هستند.

به همین دلیل داشتن این کارت می‌تواند تمام نیاز های مالی شما را برای نقل و انتقال مالی جهانی، خرید سرویس های جهانی مثل خدمات اپل (Apple)، خدمات گوگل(Google)، خرید از فروشگاه آمازون(Amazon) و انواع خدمات جهانی را برطرف کند.

یکی از موارد مهم و پر استفاده، بهره‌وری از خدمات Hosting خارج و خرید انواع دامنه های جهانی و مواردی مشابه است که این مورد نیز به کمک کردیت کارت ها قابل انجام است.

خرید کردیت کارت از سی آی پی پوینتچرا داشتن کردیت کارت یک ضرورت است؟

امروز قصد داریم به این مورد بپردازیم که چرا داشتن کردیت کارت یک ضرورت است و به چه دلیل اهمیت داشتن این کارت برای ما ایرانیان بیش از همه است.

تحریم ها علیه کشور باعث شده که دسترسی به سرویس ها و کالا ها یا برای ایرانیان غیر ممکن شود و یا به وسیله تعداد زیادی واسطه ممکن باشد. بالطبع همین موضوع باعث کاهش دسترسی به سرویس ها و کالا ها برای ما خواهد شد.

باید به این مسئله نیز توجه داشت که اگر دسترسی به این سرویس ها هم ممکن شود، به دلیل واسطه های فراوانی که وجود دارند، بهای نهایی آن بسیار بالا برای شما تمام خواهد شد و آن هم فقط به آن دلیل که واسطه های زیادی در این بین وجود داشته اند.

بنابراین حالا می‌توانیم به اهمیت داشتن کارت اعتباری بین المللی پی ببریم. هم اکنون سریع ترین راه برای دریافت یک کارت اعتباری بین المللی به نام خودتان و تنها با داشتن یک پاسپورت در سی آی پی پوینت ممکن است.

با کردیت کارت، خرید هاست و سرور از شرکت های تراز جهانی ممکن خواهد شد!

بالطبع تهیه سرور و هاست از شرکت های مبدا ارائه دهنده آن می‌تواند کیفیت دسترسی به این سرویس های ارزشمند را افزایش دهد و همچنین باعث کاهش قیمت نهایی نیز خواهد شد.

از این پس و با داشتن یک کردیت کارت خودتان، امکان دریافت خدمات هاست و سرور و حتی تهیه دامنه از ارائه دهنده گان جهانی  مانند  شرکت های Hostinger, Bluehost, Turnkey Hosting و بسیاری از شرکت های دیگر را داشته باشید.

خرید هاست و سرور بین المللی با کردیت کارت

کردیت کارت خود را از کجا تهیه کنم؟

حال که تصمیم به تهیه یک کردیت کارت اختصاصی گرفته اید. باید بدانید این مورد که شما کردیت کارت را از چه فروشگاهی تهیه می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است، به دلیل آن که مواردی مانند عدم مسدودی حساب، پشتیبانی بعد از ارائه کارت، هزینه مناسب و مواردی از این دست، اهمیت بسیار بالاتری از خود کارت خواهند داشت و این مورد را حتما بعد از تهیه کارت درک خواهید کرد!

سی آی پی پوینت متمایزترین ارائه دهنده کردیت کارت؟

سی آی پی پوینت طرف قرار داد بانک زراعت ترکیه و بسیاری از شرکت های معتبر ترک است و به دلیل همین واسطه اقدام به تهیه یک کارت اعتباری بین المللی برای شما می‌کند. خدمات ارائه شده توسط این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است و سرعت ارائه کارت شما نیز در حداقل زمان ممکن است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه خرید کردیت کارت مراجعه کنید.

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو