اجاره سرور مجازی با آی‌پی ثابت که در اصطلاح vps نامیده می‌شود برای صرافی‌هایی مناسب است که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند. از آنجایی که این نوع سرور دارای آی‌پی ثابت است، مانع از مسدود شدن حساب کاربری این دست از شرکت‌ها در صرافی‌های بین‌المللی می‌شود. این سرورها علاوه بر سرعت و امنیت بالا، به دلیل بهره‌مندی از منابع سخت‌افزاری قدرتمند کارآیی بسیار مناسبی دارند.

اگر شما هم در این زمینه فعالیت می‌کنید و قصد خرید یک سرور مجازی با آی‌پی ثابت را دارید نکات این مقاله به شما کمک می‌کنند بهترین سرور را انتخاب کنید، پس لطفاً با ما همراه باشید.

انواع سرور مجازی با آی‌پی ثابت یا VPS

شما باید قبل از انتخاب سرور مجازی با آی‌پی ثابت یا VPS به این توجه داشته باشید که در حالت کلی دو نوع VPS وجود دارد، VPS خودگردان و VPS مدیریت شده.

در صورت انتخاب سرور مجازی VPS خودگردان، باید خود شما یا پرسنل‌تان با نحوه مدیریت سرور، عیب‌یابی و مدیریت برنامه‌ها، نرم‌افزارها و سرویس‌های نصب شده بر روی VPS آشنایی داشته باشید.

اگر با این مهارت‌ها آشنایی ندارید بهتر است یک VPS مدیریت شده را انتخاب کنید، در این صورت مدیریت سرور مجازی شما برعهده شرکت ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ است. در عین حال شما دیگر هیچ نگرانی بابت اشکالات فنی سرور نخواهید داشت و فقط بر روی فعالیت خود تمرکز خواهید کرد.

شرکت کاراهاست

شرکت کاراهاست ، زیرمجموعه هلدینگ شرکت فراکارانت می باشد؛ که خدماتی در زمینه ارائه سرور بصورت اختصاصی، اشتراکی و اجاره سرور خارجی با آی پی ثابت و هاست، دارد.

در کنار این خدمات، خدمات طراحی سایت،سئو و دیجیتال مارکتینگ نیز انجام می دهد.

 

hosting karahost

نکات مهم در اجاره سرور مجازی با آی‌پی ثابت یا VPS

قابلیت اطمینان

سرویس هاستینگ VPS که شما انتخاب می‌کنید باید دارای رتبه آپ‌تایم 99.5% و بالاتر باشد. در غیر این صورت بهتر است به دنبال انتخاب شرکت دیگری باشید.

سخت‌افزار

قبل از اجاره سرور مجازی با آی‌پی ثابت، باید مطمئن شوید که ارائه‌دهنده شما از بهترین و جدیدترین سخت‌افزارها استفاده می‌کند؛ که از جمله آنها می‌توان به درایوهای حالت جامد (SSD) و سریع‌ترین فن‌آوری‌های ذخیره اطلاعات اشاره کرد.

پشتیبانی 24 ساعته

ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، مهمترین موردی است که باید در هنگام خرید یا اجاره سرویس هاستینگ VPS به آن توجه کنید. کار شما 24 ساعته است و ممکن است در هر ساعت از شبانه‌روز کاربران به وب‌سایت شما مراجعه کنند، اگر خدمات پشتیبانی هاستینگ شما کامل و مستمر نباشد و کاربران در هنگام مراجعه به وب‌سایت شما با مشکلات فنی مواجه شوند، اعتبارتان را از دست می‌دهید.

سرویس بک‌آپ

به هر حال وب‌سایت شما هر چند وقت یک بار به اصلاح و به‌روزرسانی نیاز دارد، اگر ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ در هنگام اجاره سرور مجازی با آی‌پی ثابت، خدمات بک‌آپ یا پشتیبان‌گیری را به شما ارائه ندهد و یا اینکه خدمات او کیفیت مناسبی نداشته باشند، در این گونه مواقع با یک فاجعه مواجه خواهید شد.

پس حتماً در هنگام خرید یا اجاره سرور مجازی به این نکته توجه کنید، حتی اگر مجبور شوید برای استفاده از این خدمات هزینه اضافی پرداخت کنید.

سخن آخر

سرورهای مجازی با آی‌پی ثابت بهترین گزینه برای صرافی‌های آنلاین هستند. این سرورها علاوه بر تامین نیاز شما به پهنای باند و حافظه بیشتر، امنیت بسیار مناسبی دارند و در عین حال از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه هستند. این سرورها دارای قابلیت پیکربندی سفارشی هستند و در صورت نیاز وب‌سایت به برنامه‌نویسی پیشرفته، کاملاً از آن پشتیبانی می‌کنند. در ضمن VPSها بهترین گزینه برای وب‌سایت‌های در حال رشد هستند، زیرا همواره امکان افزایش حافظه بدون کاهش سرعت بارگذاری سایت را فراهم است. در واقع می‌توان گفت که VPSها بهترین و پیشرفته‌ترین خدمات با بالاترین سطح امنیتی را در اختیار وب‌سایت‌ها قرار می‌دهند.

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو