پلسک چیست ؟

پلسک یکی از کنترل پنل های مدیریت میزبانی وب است که به شما کمک میکند براحتی با کمک آن سرور خود را مدیریت کنید . تفاوت آن با بقیه کنترل پنل ها این است که پلسک هم برای میزبانی های لینوکس و هم برای ویندوز ارائه شده است و تنها کنترل پنل معتبر در ایران است که تحریم نشده و از این بابت مشکلی نخواهد داشت .

چرا پلسک ؟

با توجه به مدیریت آسان و محیط کاربری بسیار ساده ای که دارد امروزه پلسک جزو متداول ترین و محبوب ترین کنترل پنل ها شناخته میشود . کنترل پنل پلسک بسیار پر مصرف است  و بواسطه تیم گسترش دهنده قوی تنوع بالایی دارد و دائما در حال آپدیت شدن و اضافه کردن امکانات جدید است که  این مسئله برطرف شدن مشکلات را هم در پی دارد .

بطور کلی استفاده از کنترل پنل پلسک این اطمینان خاطر را به شما میدهد که همیشه یک ادمین کمکی و مجموعه ای حرفه ای که نظارت کامل دارد بر روی کیفیت خدمات همراه شما است .

از دیگر دلایل محبوبیت پلسک میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

1- مدیریت و کارکرد آسان

در این کنترل پنل براحتی میتوان تمام آیتم های لازم مثل کلیه‌ی حساب‌های نمایندگی فروش، ایمیل‌ها و ورودیهای DNS را توسط رابط تحت وب مدیریت و کنترل کرد حتی برای کاربرانی که دانش فنی بالایی در مدیریت وبسایت ندارند میتواند بسیار کارآمد باشد .

2- پشتیبانی زبان های مختلف

پنل کاربری پلسک اکثر زبان های مختلف را پشتبانی میکند که همین امر موجب محبوبیت آن در تمامی کشورها شده است .

3- امنیت بالا

این کنترل پنل از امنیت بالایی برخوردار است زیرا سیستم امنیتی و حفاظتی دارد که از سرور میزبانی شما را در برابر اسپم حفاظت میکند . همچنین شما میتوانید با استفاده از فایروال پلسک آدرس ip  متعلق به هکر‌ها را مسدود کنید. لازم بذکر است پلسک برای ارتباط امن از ssl  استفاده مینماید .

4- مانیتورینگ با موبایل

پلسک این امکان را فراهم آورده تا شما بتوانید براحتی با استفاده از تلفن همراه به مدیریت سرور خود بپردازید و از این طریق در هر لحظه از امور سرور مطلع باشید تا در صورت بروز مشکل در اسرع وقت برای برطرف کردن مشکل اقدام فرمایید .

5- سفارشی سازی اکانت نمایندگی

این قابلیت پلسک امکانی را فراهم آورده تا کلیه اکانت ها ظاهر یکسانی نداشته باشند که همین امر میزان رضایت کاربران را افزایش داده است .

6- مدیریت انتقال

دراین کنترل پنل با استفاده از Migration میتوان براحتی اطلاعات کامل اکانت ها یا اجزاء مختلف آن ها مانند ایمیل‌ها، دیتابیس، فایل ها و … در بین کنترل پنل های پلسک در سرورهای مختلف منتقل کرد .

7- پشتیبان گیری یا بازگردانی

این امکان پلسک شرایطی را فراهم آورده تا بتوان از تمام بخش ها یا بخشی از اطلاعات بکاپ گرفت و یا حتی امکان انتقال بصورت ftp به فضایی خارج از هاست فراهم است .

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو