امروزه با گسترش ارزهای دیجیتال و افزایش خرید و فروش آنها، مفهوم جدیدی در دنیای دیجیتال با نام سرور مجازی ترید متولد شده است. از آنجایی که ما در ایران مشمول تحریم هستیم، نمی‌توانیم مستقیماً با آی‌پی ایران به خدمات بازارهای مالی جهانی دسترسی پیدا کنیم و باید آی‌پی خود را تغییر دهیم. تمام اینها با استفاده از یک سرور مجازی ترید امکان‌پذیر است.

سرور مجازی ترید چیست؟

vps hosting

سرور مجازی ترید یا vps ترید با آی‌پی ثابت، امکان فعالیت امن در یک بستر مناسب در بازارهای مالی بین‌المللی را برای شما فراهم می‌کند. در واقع سرور ترید با در اختیار گذاشتن IP Static یک کشور خارجی، شما را به عنوان کاربر آن کشور معرفی می‌کند و در نتیجه مانع از تاثیر تحریم‌ها بر روی شما مانند مسدود شدن حساب کاربری شما می‌شود. سرور مجازی ترید به سرور مجازی بایننس نیز شناخته می شود. از این رو شما با خیال راحت و بدون اینکه موقعیت واقعی‌تان برای صرافی‌‎های بین‌المللی آشکار شود، می‌توانید به ترید بپردازید. سرور مجازی ترید سرعت و امنیت بالایی دارد. سیستم عامل سرور ویندوز می باشد.

مشخصات بهترین وی پی اس برای ترید ارز های دیجیتال

سرور مجازی ترید صرافی های ارز یک کامپیوتری شخصی در خارج از ایران، با آی پی ثابت و متصل به اینترنت پر سرعت است که به هاردهای سخت افزاری قدرتمند SSD، پردازشگرهای ۲ تا ۴ هسته‌ای و ۲ تا ۶ گیگابایت حافظه رم برای پینگ پایین و انجام خدمات با سرعت بالا مجهز می‌باشد. با خرید سرور ترید می توانید با سیستم عامل های متنوع ویندوز، مک، اندروید و آی او اس به سرور ترید  (vps ترید) متصل شوید و معاملات خود را در صرافی های ارز دیجیتال با امنیتی بالا انجام دهید.

مزایای سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید به دلیل داشتن آی‌پی ثابت امکان فعالیت مستمر و امن شما را در بازارهای مالی بین‌المللی فراهم می‌کند. در ضمن سرورهای مجازی، سرعت آپت‌تایم بسیار بالایی دارند و همین باعث می‌شود کاربر بتواند به سهولت از آنها استفاده کند.

ویژگی‌های سرور مجازی ترید

امنیت بالا

وقتی که حرف از خرید و فروش در بازارهای مالی به میان می‌آید، هیچ چیز به اندازه امنیت مهم نیست. سرورهای  ترید سطح امنیتی بسیار بالایی دارند. از آنجایی که آنها از به روزترین سیستم عامل‌ها استفاده می‌کنند و دارای آی‌پی، یوزر نیم و رمز اختصاصی هستند؛ تا زمانی که کسی به رمزهای شما دسترسی نداشته باشد، حتی با دسترسی به رایانه و گوشی شما نمی‌تواند وارد سرورتان شود.

سرعت بالا

از آنجایی که سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای سرور مجازی ترید از قدرتمندترین و به‌روزترین سیستم‌ها هستند، سرعت بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

سازگاری با نرم‌افزارهای مختلف

یک سرور مجازی ترید معمولاً با تمامی نرم‌افزارها سازگار است. این بدان معنی است که شما می‌توانید با استفاده از آن به تمام نرم‌افزارهای مالی و آماری خود دسترسی پیدا کنید.

قابلیت بک‌آپ از اطلاعات

با گرفتن بک‌آپ از اطلاعات یک سرور  ترید ، مانع از بین رفتن اطلاعات شما می‌شود، از این رو در صورت از بین رفتن سهوی اطلاعات، همواره امکان بازیابی آنها برای شما وجود دارد.

Backup of information

دسترسی کامل به امکانات یک سرور

یک سرور مجازی ترید در صورت کامل بودن، زمینه را برای استفاده شما از تمام امکانات سرور فراهم می‌کند. در این صورت فعالیت شما شامل هیچ محدودیتی نمی‌شود و می‌توانید آزادانه به فعالیت‌های مالی بپردازید.

محدودیت ترافیک

در هنگام استفاده از سرور  محدودیت ترافیک را فراموش کنید. یک سرور مجازی ترید باید خدمات خود را بدون محدودیت ترافیک به شما ارائه دهد. این بدان معنی است که شما در هنگام خرید یک سرور  ترید، در واقع هزینه ترافیک را نیز پرداخته‌اید؛ به همین دلیل در طول استفاده از سرور نگرانی بابت هزینه ترافیک معنی ندارد.

امکانات اختصاصی

یک سرور  ترید باید اختصاصاً به عنوان یک سرور مجازی طراحی شده باشد. در این صورت به دلیل بهره‌مندی از لایسنس‌های اختصاصی، هیچ گاه درگیر قطعی سرور یا هنگ کردن سیستم نخواهید شد. کسانی که در دنیای ترید فعالیت می‌کنند می‌دانند که چنین مشکلاتی تا چه اندازه ممکن است به زیان آنها تمام شود.

قابلیت‌های فراوان

هر چند معمولاً از یک سرور مجازی ترید برای ترید استفاده می‌شود، اما جالب است بدانید قابلیت‌های یک سرور مجازی ترید بسیار بالاتر از این است. به عنوان مثال ما به دلیل تحریم بودن، امکان استفاده از خدمات پی‌پال و سایر خدمات بانکداری جهانی را نداریم. در حالی که شما می‌توانید با استفاده از یک سرور مجازی ترید، به راحتی در این گونه سایت‌ها به افتتاح حساب بپردازید.

آی پی ثابت برای بایننس و سایر صرافی ها

Ip نمایان گر کشوری است که با آن به اینترنت و وب متصل شده و وارد صرافی بایننس می شوید. خرید یا اجاره سرور ترید با آی پی ثابت امری ضروری است؛ زیرا امکان اتصال به صرافی بایننس و سایر صرافی یک کاربر با کشورهای مختلف وجود ندارد؛ در صورت تغییر موقعیت جغرافیایی، امکان شناسایی موقعیت جغرافیایی کاربر و در همان راستا مسدود شدن حساب کاربر از سمت صرافی وجود دارد.

 از آنجا که در قوانین وضع شده کار با صرافی های ارز دیجیتال، کاربران ایرانی تحریم هستند و حق ترید آزادانه ارز دیجیتال ندارند؛ به همین دلیل خرید یا اجاره سرور ترید با آی پی ثابت امکان انجام ترید برای کاربران ایرانی را فراهم می کند. Vps  های ترید کاراهاست همگی با آی پی ثابت هستند و صرفا با قطع شدن اینترنت، اتصال شما با سرور قطع می شود؛ در غیر اینصورت اتصال شما همیشه برقرار بوده و امنیت بالا در کنار سرعت بالا برای معاملات ترید تجربه می کنید.

fixed-ip

سرور مجازی بایننس

سرور مجازی بایننس یکی از بهترین سرورهای مجازی خارج از ایران برای صرافی ها می باشد که کیفیت بالا و سرعت و پشتیبانی بالایی دارد. با خرید سرور مجازی بایننس یا VPS  بایننس برای ترید ارزهای دیجیتال در صرافی ها بدون قطع و وصلی و نشان دادن موقعیت جغرافیایی کاربران ایرانی و بدون مسدود شدن حساب کاربری، معاملات ترید عالی با سرعتی مناسب را تجربه کنید.

سخن آخر

یک سرور مجازی ترید در صورت کامل بودن، دنیایی از قابلیت‌ها و امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد و امکان فعالیت بدون مرز شما را در بازارهای بین‌المللی فراهم می‌کند.

سوالات متداول

بله، هر زمان که تمایل داشتید می تواند درخواست ارتقاء پلن سرور خود را از طریق تیکت ارسال کرده و پس از آن با پرداخت مابه تفاوت ارتقاء سرور، پلن سرور شما ارتقاء خواهد شد.

اتصال چند حساب کاربری با یک آی پی امکان مسدود شدن حساب وجود دارد. بنابراین بهتر است هر نفر با یک آی پی ثابت جداگانه وارد حساب کاربری خود شود.

خیر، در صورت ایجاد این تغییرات در سرور IP شما ثابت خواهد بود.

پس از آماده‌سازی سرور، اطلاعات سرور به همراه لینک راهنمای اتصال به سرور برای شما ارسال می شود.

بله، با نصب نرم افزارهای Remote مانند “RD client” امکان اتصال به سرور از طریق تلفن همراه نیز میسر خواهد بود.

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو