تبعات یک انتخاب غیر حرفه ای

انتخاب غیر حرفه ای و بدون شناخت میتواند تبعات بسیار سنگینی برای یک شخص یا شرکت داشته باشد. یک انتخاب نا مناسب میتواند باعث بروز مشکلات فنی و یا حتی از دست رفتن تمامی اطلاعات شود. برای برسی این موضوع میتوانیم مشکلات ایجاد شده را از زاویه های مختلف برسی و تحلیل نماییم.

کندی وب سایت

کندی در وب سایت برای تمامی کاربرن یک وب سایت ازار دهنده خواهد بود. در این شرایط از دست دادن بازدید کننده و یا حتی لغو فروش یک محصول دور از ذهن نیست و باید بر روی این مسئله توجه ویژه ای داشته باشید. باید توجه داشته باشید کندی در سرعت وب سایت به پارامتر های متفاوتی وابسته است اما عدم ارائه خدمات مطابق با سرویس معرفی شده توسط هاستینگ ها امری بسیار رایج است. سرویس شما باید با توجه به منابع مورد نیاز تهیه شود. اگر درگیر موارد تبلیغاتی و یا قیمت های نا متعارف شوید باید منتظر مشکل در سرعت وب سایت خود باشید.

بروز مشکل در سئو

در گوگل پارامتر های بسیاری برای سنجش رتبه وب سایت شما و تعیین وضعیت سئو مورد برسی قرار میگیرد. برخی از این موارد بطور مستقیم به شرکت میزبانی هاست شما وابسته است. اگر انتخاب شما نکات فنی لازم را مد نظر قرار نداده باشد در بهترین حالت شما امتیاز افزایش رنک سئو را از دست خواهید داد البته در بدترین حالت مشکلات سرویس هاستینگ شما باعث کاهش سئو سایت شما خواهد شد.

از دست رفتن اطلاعات

و اما دردناک ترین اتفاق از دست دادن بخشی از اطلاعات و یا حتی تمامی اطلاعات است. بروز مشکل در سخت افزار ارزان و غیر مناسب، عدم تهیه بکاپ با توجه به استاندارد مشخص شده در اطلاعات سرویس و اشتباه فنی برخی از تبعات انتخاب یک سرویس غیر حرفه ای میباشد.

عملکرد نا مناسب وب سایت

در صورت پیکربندی نا مناسب و غیر حرفه ای وب سایت شما ممکن است در برخی یا تمامی قسمت ها عملکرد اشتباه و یا همراه با خطا داشته باشد. پیکربندی یک سرور میزبانی وب یک امر زمانبر بوده که نیاز به تخصص ، مهارت و تجربه فراوانی دارد. پس در زمان انتخاب یک هاستینگ این مورد را مد نظر قرار دهید.

تاخیر در انجام پروژه به دلیل پشتیبانی ضعیت

آیا تا کنون برای رفع مشکلات به پشتیبانی فنی نیاز پیدا کرده اید؟! برسی و حل برخی از مشکلات فنی نیاز به پشتیبانی واحد فنی دارد و در صورت عدم پاسخ دهی سریع و مناسب ممکن است در انجام امور و پروژه اختلال ایجاد نماید. عمق فاجعه زمانی مشخص میشود یه یک تیم و یا یک شخص ساعت ها منتظر پاسخ و رفع یک مشکل فنی خواهد بود.

هدر رفت هزینه

طراحی یک وب سایت نیاز به هزینه مادی و زمانی خواهد داشت که در صورت انتخاب اشتباه یک سرویس دهنده شما ممکن است با ضرر غیر قابل جبران مواجه شود. در نظر بگیرید ماهها زمان و میلیون ها تومان  هزینه در کسری از ثانیه به دلایل متخلف از دست برود.

آیا در مورد موارد بالا اندیشیده اید ؟

راه کار شما برای انتخاب یک سرویس دهنده مناسب چه خواهد بود ؟

 

برای دریافت مشاوره در مورد نوع سرویس مورد نیازتان میتوانید با واحد فروش و واحد فنی کاراهاست تماس حاصل نمایید.

 

 

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

منو